You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Let op! Wij zijn gesloten van 12 augustus t/m 3 september i.v.m. vakantie. Uw bestelling zal tussentijds niet worden verzonden!
  Wij vieren ons 25 jarig jubileum! Vakmanschap al vanaf 11-04-1995

Retourneren, ruilen en klachten


Retourneren

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden. Voldoet een artikel desondanks niet aan uw verwachting, dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Daarvoor hanteren we wel een aantal voorwaarden:

  • We horen graag binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling dat u het artikel retour wilt sturen.
  • We accepteren alleen retourzendingen als deze in de originele verpakking en onbeschadigd worden aangeboden.
  • Het te retourneren artikel is schoon en onbeschadigd.
  • Maatwerk sieraden kunnen wij helaas niet terugnemen, omdat deze naar uw wens zijn gemaakt.

Hoe stuur ik een product terug?

  1. Log in op uw account. Zodra u bent ingelogd komt u automatisch in uw persoonlijke account.
  2. In het linker menu ziet u ‘Bestelhistorie’. Klik hierop.
  3. Klik op het icoon van de betreffende bestelling.
  4. Klik daarna op het icoon om een retouraanvraag in te dienen.
  5. Geef hierna aan wat de reden van uw retourzending is.
  6. Als de aanvraag verstuurd is, zal deze door ons beoordeeld worden. U krijgt een reactie per mail.
  7. Na onze goedkeuring kunt u het artikel retourneren volgens de richtlijnen in de mail die we u gezonden hebben.
  8. Indien van toepassing biedt u de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of een servicepunt van PostNL. 

Als wij uw retourzending in goede orde en volgens de voorwaarden ontvangen hebben storten wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug.

Retouradres:
Vinkenstraat 6
7571 EH Oldenzaal


Ruilen

Uiteraard is het in sommige gevallen mogelijk om een artikel te ruilen, mits het ongebruikt is. In dat geval meldt u binnen 14 dagen na aankoop het te ruilen artikel voor retour aan. Dat kan volgens de bovenstaande werkwijze voor retourneren.

Bij de reden voor retourneren geeft u aan dat u het artikel wilt ruilen. In het veld ‘Aanvulling op reden van retourneren’ vult u in waarom u het wilt ruilen. Een verschil in prijzen wordt door ons met elkaar verrekend.

Klachten

We doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat tijdens uw bestelling. Om u naar tevredenheid te kunnen helpen vragen we u uw klacht zo snel mogelijk aan ons door te geven. 

Als u uw klacht per e-mail aan ons doorgeeft, verzoeken wij het ordernummer en uw telefoonnummer te vermelden. We nemen dan uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met u op.


Vragen?

Heeft u vragen over onze retour- of omruil- of klachtenprocedure? Neemt u dan contact op met info@tankevisser.nl of bel ons.

Graag zien wij u ook in de winkel om onze sieraden en horloges te laten passen en u te adviseren.

Winkeladres 
Vinkenstraat 6
7571 EH Oldenzaal

Neem contact op 
   info@tankevisser.nl
   06 107 64 551
WhatsApp ons


Openingstijden
Maandag:
GESLOTEN
Dinsdag:
10:00 tot 17.30 uur
Woensdag:
10:00 tot 17.30 uur
Donderdag:
10:00 tot 17.30 uur
Vrijdag:
10:00 tot 17.30 uur
Zaterdag:
09:00 tot 17:00 uur
Zondag:
GESLOTEN


Social Media 
   Facebook      Instagram